Wil Budding Sponsorloop

Aan het eind van het seizoen is er, net als altijd dé Wil Budding sponsorloop. Wil Budding is de sponsorloop een aantal jaren geleden gestart om geld binnen te halen voor de jeugdopleiding. Wil is al jarenlang een actieve vrijwilliger binnen onze vereniging. Iedereen kent haar. De voormalig eerste team speelster is nog altijd actief in de barcommissie.

Het is de bedoeling dat er zoveel mogelijk deelnemers meedoen. Een half uur op de Sintelbaan zoveel mogelijk rondjes rennen. Alle jeugd doet mee, maar ook jij kan meerennen! Opgeven is niet nodig, kom gewoon naar Hellas 🙂 Als je niet loopt dan ben je toch hard nodig om iedereen aan te moedigen. Zo maken we er één groot (hardloop)feest van waar de jeugd én senioren samen aan mee kunnen doen!

Sponsor hier Wil Budding!

Kersentoernooi 2024!
MUTATIES REGIOPLOEGEN EREDIVISIE BIJ AANVANG ZOMERSTOP